369651
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka demograficzna i socjologiczna rodzin ludzi młodych; 2. Uznawane wartości i styl życia rodzin ludzi młodych; 3. Materialne warunki życia rodzin ludzi młodych; 4. Warunki mieszkaniowe rodzin ludzi młodych; 5. Poziom i struktura konsumpcji rodzin ludzi młodych; 6. Zachowania konsumentów z rodzin ludzi młodych na rynku towarów konsumpcyjnych; 7. Rodziny ludzi młodych na rynku usług; 8. Typologia rodzin ludzi młodych jako uczestników rynku
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej