367100
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia ; 2. Drzewo : postać rozwinięta gry ; 3. Informacja i strategia ; 4. Gry macierzowe czyli prehistoria ; 5. O równowagach po raz pierwszy ; 6. Przykład rozwiązania gry ; NIM czyli zapałki ; 7. Ile równowag i które? ; 8. O żonach matematyków, stonodze i wspólnej wiedzy ; 9. Preferencje i użyteczność ; 10. Użyteczność a ryzyko ; 11. Dylematy eksploatacji zaosób : racjonalność czy optymalność ; 12. Podatki : sposób wymuszania "właściwych" zachowań ; 13. Nowy towar na rynku : gra przedsiębiorców ; 14. Duopol Counota : gra wyznacza wielkość produkcji ; 15. Powtarzanie tej samej gry ; 16. Czy warto być liderem? ; 17. O piwie i kefirze : gry z niekompletną informacją ; 18. Kiedy sprawdzić przeciwnika? jeszcze raz indukcja wsteczna ; 19. Atakować czy bronić? ; 20. Gry a ewolucja ; 21. Eksperymenty i teoria gier ; 22. Gry różniczkowe ; 23. Przetargi ; 24. Aukcje ; 25. Ryzyko i uczciwość : jak skonstruować optymalny kontrakt? ; 26. Działanie w zespole : ile warta jest informacja? ; 27. Gry kooperacyjne : tworzenie koalicji ; 28. Zbiór stabilny : norma zachowania społecznego ; 29. Wartość Shapleya ; 30. Spółka akcyjna : przykład gry kooperacyjnej ; 31. Gry parlamentarne : reprezentacje i stowarzyszenia ; 32. Kto za to płaci : zastosowanie wartości Shapleya ; 33. Handel wymienny : gry bez wypłat ubocznych ; 34. Gry a programowanie liniowe ; 35. Produkcja i gry ; 36. Gry a programowanie wypukłe ; 37. Co zrobili Arrow i Debreu? ; 38. Co to jest punkt stały i do czego służy? ; 39. Jak "po omacku" dojść do równowagi ; 40. Jak się mają gry do teorii zbiorów?
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-334 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. - Indeksy
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej