367144
Książka
W koszyku
1. Przegląd ADHD; 2. ADHD w klasie: model nauczania równoległego; 3. Zindywidualizowane programy behawioralne: gdy potrzeba więcej; 4. Partnerstwo rodziców i nauczycieli; 5. Decyzja o wyborze strategii; 6. Jak ocenić, czy program działa; 7. ADHD: poza klasą; 8. Motywowanie nauczyciela; 9. Pytania i odpowiedzi
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-159.922.7/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.16-37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej