378391
No cover
Book
In basket
1. Zasady korespondencji : a) cel, zadania i rodzaje korespondencji ; b) rodzaje blankietów według polskiej normy ; c) elementy składowe pisma i zasady ich rozmieszczania ; d) formułowanie treści pisma ; e) skracanie wyrazów w korespondencji ; f) zasady redagowania pism w sprawach osobowych, handlowych oraz korespondencja wewnętrzna ; g) adresowanie kopert ; h) protokoły i sprawozdania ; i) formuły grzecznościowe ; j) edytor tekstu - sporządzanie pism , korespondencja seryjna 2. Profesjonalny pracownik w biurze : a) typowe urządzenia pracy biurowej ; b) typowe środki wspomagające pracę biurową ; c) image pracownika biurowego; d) savoir-vivre w relacjach międzyludzkich; e) wybrane zagadnienia etyki pracownika biurowego 3. Organizacja pracy w sekretariacie : a) charakterystyka typowych komórek organizacyjnych przedsiębiorstwa ; b) sekretariat ; c) poczta elektroniczna ; d) system kancelarujny ; e) zebranie jako forma wymiany informacji
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. Indeks.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again