374690
Book
In basket
Public relations w administracji / Kuba Giedrojć. - Wyd. 2. - Ostrołęka : Alpha pro, [2004]. - 223 s. ; 23 cm.
I. Zagadnienia wstępne: 1. Definicja, 2. Public relations a propaganda, reklama, marketing, 3. Po co pisać o public relations w administracji? II. Cele, funkcje, odbiorcy: 1. Cele działań public relations w administracji, 2. Funkcje działań, 3. Odbiorcy działań. III. Główne instrumenty działań: 1. Media relations, 2. System informacji: obsługa klienta, wydawnictwa, Internet, 3. Sponsoring i wsparcie instytucjonalne, 4. Lobbing. IV. Planowanie, organizacja i realizacja działań: 1. Organizacja, kadry, budżet, 2. Podstawy prawne działań public relations, 3. Normy etyczne, 4. Strategie działań.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-659 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again