369889
Książka
W koszyku
PROGRAMOWA NAIWNOŚĆ. ETYCZNE DYLEMATY KAMPANII WYBORCZEJ CZĘŚĆ I: POZNAĆ WYBORCÓW 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych 3. O tym czego nie wiemy, czyli badania w kampanii wyborczej 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "do kogo?" CZĘŚĆ II: PRZEKONAĆ WYBORCÓW 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy?" 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-324/328 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej