369113
Książka
W koszyku
Aranżacja wystaw sklepowych / il. Carlos Anzar ; tł. z j. hiszp. Dorota Ostrowska-Cobas. - Warszawa : Arkady, cop. 2001. - 135 s. : il. kolor., fot. kolor. ; 30 cm.
Rozdział I: 1. Struktura wystawy sklepowej; 2. Kompozycja; 3. Równowaga; 4. Forma; 5. Przestrzeń; 6. Światło; 7. Kolor; 8. Podstawowe cechy koloru; 9. Ruch; 10. Ekspresja Rozdział II: 1. Techniki aranżacji wystaw sklepowych; 2. Dostęp do wystawy; 3. Oświetlenie; 4. Wentylacja; 5. Dbałość o szczegóły Rozdział III: 1. Aranżacja wystaw jako technika sprzedaży; 2. Merchandising Rozdział IV: 1. Reklama jako środek perswazji; 2. Techniki perswazji reklamowej; 3. Archetypy i stereotypy kulturowe; 4. Motywacje konsumenta; 5. Postawy konsumentów; 6. Shops in shop Rozdział V: Wykorzystanie środków audiowizualnych
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-745/749 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej