369069
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do planowania badań sondażowych 2. Planowanie sondaży analitycznych 3. Planowanie sondaży opisowych 4. Badania pilotażowe 5. Wywiad o charakterze eksploracyjnym 6. Wywiady standaryzowane 7. Projektowanie kwestionariuszy 8. Formułowanie pytań 9. Podstawy teorii pomiaru 10. Konstruowanie stwierdzeń dotyczących postaw 11. Skalowanie postaw 12. Metody projekcyjne w badaniu postaw 13. Odmiany i zastosowania 14. Przetwarzanie danych 15. Analiza statystyczna
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-303 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej