378333
Book
In basket
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2003. - 236, [1] s., [15] s. tabl. : il. (gł. kolor.) ; 24 cm.
1. Reklama i media : a) czym jest reklama? ; b) usytuowanie i rodzaj medium a poetyka reklamy 2. Znaki niewerbalne : a) poetyka obrazu ; b) poetyka ruchu ; c) poetyka dźwięku 3. Aspekt werbalny : a) specyfika wypowiedzi reklamowej ; b) struktura wypowiedzi reklamowej ; c) reklama jako pastisz form mówienia ; d) poligatunkowość reklamy ; e) poetyckość wypowiedzi reklamowej 4. Świat przedstawiony : a) między prawdą a fikcją - rzecz o reklamowości ; b) bohater w reklamie ; c) raj dla każdego, reinterpretacje czasu i przestrzeni ; c) narracja w reklamie 5. Reklama w kulturze : a) przesunięcia i przewartościowania pokonsumpcji ; b) wśród tekstów kultury
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-82.0 (1 egz.)
Notes:
General note
Indeks
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again