367144
Książka
W koszyku
1. Proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym 2. Segmentacja rynku turystycznego 3. Analiza sytuacji przedsiębiorstwa turystycznego w segmentach 4. Ocena sytuacji przedsiębiorstwa turystycznego w segmentach 5. Analiza sytuacji produktów przedsiębiorstwa turystycznego 6. Cele i strategie marketingowe przedsiębiorstwa turystycznego 7. Planowanie produktu turystycznego 8. Planowanie ceny produktu turystycznego 9. Planowanie dystrybucji na rynku turystycznym 10. Planowanie promocji na rynku turystycznym 11. Plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej