369113
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Internet : a) Zarys problematyki b) Internet jako technologia i jako sieć wartości c) Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji 2. Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych : a) Elementy modelu biznesowego ; b) Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena ; c) Konfiguracje wartości a Internet ; d) Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych 3. Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy 4. Pojęcia, modele i narzędzia : a) Menedżer a Internet ; b) Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego 5. Studia przypadków.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej