369113
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Co wiadomo o zarządzaniu relacjami z kluczowymi klientami 2. Firma zorientowana na klienta 3. Co wiadomo o klientach 4. Budowa skutecznego systemu zarządzania relacjami z kluczowymi klientami 5. Planowanie działalności firmy 6. Kluczowi klienci jako źródło zysków 7. Jak stworzyć odpowiedni biznesplan dla każdego z kluczowych klientów 8. Skuteczność porozumiewania się 9. Zastosowanie technologii informacyjnej w zarządzaniu relacjami z klientami 10. Tworzenie motywacji i budowanie skutecznie działających zespołów do spraw klientów 11. Negocjacje z kluczowymi klientami 12. "Już nie przynosisz mi kwiatów" czyli utrata klienta
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej