367144
Książka
W koszyku
1. Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze : a) Turystyka, turysta, ruch turystyczny ; b) Czynniki wpływające na popyt turystyczny ; c) Psychologia rynku turystycznego ; d) Cechy popytu turystycznego i podaży turystycznej ; e) Produkt turystyczny ; f) Przestrzeń turystyczna i osadnictwo turystyczne ; g) Organizacja sfery obsługi ruchu turystycznego 2. Związki turystyki z sektorami publicznym : a) Rozmiary turystyki w Polsce i na świecie; b) Metody pomiaru ruchu turystycznego i obrotów turystycznych ; c) Metody obliczania wpływu turystyki na dochód narodowy i bilans płatniczy ; d) Pozytywne i negatywne przykłady rozwoju turystyki ; e) Stymulowanie procesów gospodarczych w turystyce 3. Przedsiębiorstwo na rynku turystycznym : a) Formy organizacyjne prowadzenia działalności gospodarczej w turystyce b) Analzia finansowa i zarządzanie finansami przedsiębiorstw turystycznych 4. Zintegrowane zarządzanie jakością w turystyce
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-111128 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5-Podr.3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej