369113
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nowa strategia reklamowa 2. Najważniejsza cześć reklamy 3. Nagłówki przyciągające największą liczbę czytelnik. 4. Dobre i złe metody pisania nagłówków 5. 35 sprawdzonych przepisów na nagłówki i wabiki dla reklamy bezpośredniej 6. Znalezienie właściwego środka oddziaływania 7. Reklama sprawdzona kontra reklama niesprawdzona 8. Jak zawrzeć entuzjazm w tekście reklamowym 9. Jak napisać pierwszy akapit 10.Dobre i złe metody pisania tekstów reklamowych 11.Dwadzieścia sposobów zwiększenia siły reklamy 12.Jak unikać niektórych problemów z pisaniem reklam 13.32 sposoby zwiększenia odzewu na nasze ogłoszenia 14.Jak dotrzeć do masowego odbiorcy 15.Elementy graficzne i ilustracje, które przyciągają największą liczbę odbiorców 16.Jak uzyskać najlepszy efekt z małych ogłoszeń rekl. 17.Dziesięć łamigłówek 18.Siedemnaście sposobów testowania reklam
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej