367100
Książka
W koszyku
I. SZKOŁY STRATEGII: 1. Istota strategii organizacyjnej; 2. Strategia: szkoła planistyczna; 3. Strategia: szkoła ewolucyjna; 4. Strategia: szkoła pozycyjna; 5. Strategia: szkoła zasobów i kompetencji; 6. Strategia: szkoła prostych reguł; 7. Strategia: szkoła realnych opcji, II. STRATEGICZNA DIAGNOZA OTOCZENIA ORGANIZACJI: 8. Analiza środowiskowa firmy; 9. Modele analizy konkurencji w branży; 10. Analiza grup strategicznych, III. STRATEGICZNA DIAGNOZA ORGANIZACJI: 11. Analiza konkurencji przez pryzmat teorii gier; 12. Analiza sił i słabości firmy: budowanie profilu konkurencyjnego; 13. Firma jako łańcuch wartości: analiza działań i procesów, IV. TWORZENIE STRATEGII FIRMY: 14. Misja firmy; 15. Domena i przewaga konkurencyjna; 16. Cele i funkcjonalne programy działania; 17. Metody portfelowe
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej