367100
Książka
W koszyku
1.Zdobywanie rynków w turystyce 2.Dziedziny strategii rynkowych 3.Parametry i instrumenty w turystyce (diagnoza stanu) 4.Instrumenty zbytu i aktywnej sprzedaży : a) planowanie promocji i zbytu b) konkurencja hoteli i biur podróży c) negocjacje i umowy d) reklama e) oferty, innowacje, katalogi f) akwizycja g) zdobywanie przychylności opinii publicznej h) znaki handlowe i) targi i giełdy turystyczne j) jakość i obsługa klientów k) praca i płaca w turystyce l) polska turystka na drodze do nowej Europy
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 198-201.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej