369110
Książka
W koszyku
R. I STAROŚĆ JAKO ZADANIE ROZWOJOWE I EDUKACYJNE: Późna dorosłość w ujęciu psychologicznym ; Pedagogika społeczna wobec problemów trzeciego i czwartego wieku ; Andragogika a gerontologia społeczna i wychowawcza ; R. II ROLA KULTURY I KULTURY FILMOWEJ W PROCESIE ADAPTACJI DO STAROŚCI: Wzory międzypokoleniowych więzi ; Działania transgresyjne seniorów ; Oswajanie starości przez ludzi długiego trwania ; Kulturowe wzbogacanie człowieka starszego ; Kultura filmowa a uczestnictwo w kulturze ; R. III ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE: Cele i problematyka badań ; Metoda badań jakościowych ; Dobór próby i charakterystyka badanych osób ; Antropocentryczny model interpretacji filmu ; Odbiór filmu w perspektywie antropologicznej ; R. IV SENIOR W KULTURZE FILMOWEJ. ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ: Uwarunkowania uczestnictwa seniorów w kulturze filmowej ; Znaczenie kultury filmowej we wspomaganiu rozwoju osobistego, aktywizacji i integracji społecznej seniorów ; R. V FILM DLA SENIORA – SENIOR W FILMIE. KONTEKSTY EDUKACYJNE: Edukacyjny wymiar narracji filmowej. Przykład tele-sagi rodzinnej i filmu biograficznego ; Filmy o jesieni życia a edukacja przez starość i do starości ; Aktywizacja i integracja społeczna seniorów przez uczestnictwo w kulturze filmowej. Możliwości – propozycje – perspektywy .
Status dostępności:
Brak informacji o dostępności: sygn. Wyp.Muz.Księg 2898 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [291]-304, filmogr. s. [305]-311.
W OPRACOWANIU.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej