367690
Książka
W koszyku
WOKÓŁ SCHAEFFERA: Muzyka i dramat. Razem czy osobno? ; Wokół Schaefferowskich partytur. KONSTRUKCJE MUZYCZNE W DRAMACIE: "Zgodny dysonans". O muzyczności "Snu nocy letniej" Williama Szekspira w romantycznych kontekstach ; Dzwony w dziełach dramatycznych. Rekonesans ; Muzyczność dramatów Antoniego Czechowa ; Muzyczność frazy Czechowa w polskich przekładach ; Muzyczność dramatu "Termopile polskie" Tadeusza Micińskiego ; Tekst do słuchania? Uwagi o muzyczności dramatu "Partita na instrument drewniany" Stanisława Grochowiaka. OPERA I MASKA: Związki muzyki i słowa w "Orfeuszu" Claudia Monteverdiego ; Muzyczność maski dworskiej epoki Stuartów ; Chwyt teatralny i afekt w operze. "II barbiere di Siviglia". MUZYCZNOŚĆ TEATRALNA: "Muzyka dobierana" i "podkładanie pod muzykę" - muzyczne zjawiska XIX-wiecznej praktyki teatralnej i ich dramaturgiczne konsekwencje (na przykładzie wybranych utworów Aleksandra Fredry) ; Krytyk teatralny jako słuchacz. Rekonesans ; Rytm w Teatrze Śmierci Tadeusza Kantora ; Muzyczne przestrzenie Jerzego Grzegorzewskiego i Stanisława Radwana ; Muzyczność "Samobójcy" Nikołaja Erdmana według Anny Augustynowicz w Teatrze Współczesnym w Szczecinie ; Rola rytmu w konstruowaniu rzeczywistości scenicznej "Kosmosu" Witolda Gombrowicza w reżyserii Jerzego Jarockiego ; "Eraritjaritjaka. Musée des phrases" w reżyserii Heinera Goebbelsa - muzyczność jako wyznacznik teatralności. GARDZIENICKI DUCH MUZYKI: Klucze i wytrychy. Muzyczność według Włodzimierza Staniewskiego ; Muzyczność i formy muzyczne w działaniach OPT "Gardzienice".
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Księg 2563 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiały z sesji, 24-26 marca 2006 r., Lublin.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej