369207
Książka
W koszyku
Planowanie i strategie biznesowe / Paul M. Elkin ; [przeł. Joanna Borowska]. - Wyd. 2. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2013. - 213 s. : il., rys., wykr. ; 21 cm.
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Paul Elkin w precyzyjny i klarowny sposób opisuje kluczowe koncepcje oraz umiejętności i techniki z zakresu tworzenia niezawodnych planów biznesowych i strategii. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: - jak prawidłowo wyznaczać cele biznesowe, - co to jest analiza strategiczna, - jak przeprowadzać kompleksową analizę rynku, - jak zastosować najważniejsze narzędzia i modele zarządzania oraz wskaźniki efektywności. Przejrzysty układ treści poszczególnych rozdziałów, obejmujący: kluczowe koncepcje zarządzania, najlepsze praktyki, kluczowe pytania, kontrolną listę działań, kluczowe punkty szkoleniowe oraz zadania, ułatwia zarówno przyswojenie wiedzy, jak i korzystanie z poradnika jako źródła praktycznych wskazówek. Publikacja jest przeznaczona dla menedżerów, którym niedawno powierzona została strategiczna rola w organizacji, przedsiębiorców zarządzających własną firmą, menedżerów ds. marketingu, finansów lub produkcji oraz studentów zarządzania i biznesu. [Wolters Kluwer Polska, 2013]
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej