367001
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
CZĘŚĆ I ROLA PROMOCJI W MARKETINGOWYM ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM: 1. Funkcje promocji w działalności rynkowej przedsiębiorstwa ; 2. Narzędzia promocji ; 3. Reklama i jej cele ; 4. Rodzaje reklamy ; 5. Znaczenie marki w działalności promocyjnej ; 6. Komunikacja zintegrowana ; CZĘŚC II ODDZIAŁYWANIE REKLAMY: 7. Nośniki i środki reklamy ; 8. Planowanie mediów ; 9. Przekaz reklamowy ; 10. Perswazja w reklamie ; 11. Etyka w reklamie; 12. Ograniczenia prawne reklamy ; CZĘŚC III WIZUALNE ASPEKTY REKLAMY: 13. Tożsamość przedsiębiorstwa ; 14. Liternictwo ; 15. Projektowanie graficzne ; 16. Wystawiennictwo ; 17. Promocja w miejscu sprzedaży ; CZĘŚĆ IV ZARZĄDZANIE REKLAMĄ: 18. Struktura przemysłu reklamowego ; 19. Agencja reklamowa ; 20. Zarządzanie kampanią reklamową ; 21. Skuteczność i efektywność reklamy ; 22. Budżet reklamy.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.6-65 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [269]-271.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej