367100
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Twoja Kariera)
JAK SIĘ POROZUMIEWAĆ: 1. Dlaczego komunikacja jest tak ważna ; 2. Komunikacja interpersonalna ; 3. Pomóż ludziom polubić cię ; 4. Kontakty z ludźmi ; 5. Efektywne przyjmowanie i wydawanie poleceń ; 6. Mowa ciała ; 7. Komunikacja pisemna ; 8. Komunikacja telefoniczna ; 9. Zebrania ; II. JAK WYSTĘPOWAĆ PUBLICZNIE: 10. wystąpienia publiczne ; 11. Terma ; 12. Przygotowanie wystąpienia ; 13. Zawartość wystąpienia ; 14. Twoi słuchacze ; 15. Pomoce wizualne ; 16. Twój wygląd ; 17. Sposób mówienia ; 18. Miej dobre nawyki ; 19. Zwalcz złe nawyki ; 20 Pytania.
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Podtyt. wg okł.
Jak rozmawiać z przełożonymi, podwładnymi, kolegami i klientami, jak wydawać i przyjmować polecenia ; jak wypowiadać się podczas zebrań, dyskusji i narad ; jak prowadzić prezentacje.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej