369651
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 41)
1. Wprowadzenie ; 2. Charakterystyka: Praca z użytkownikiem jako proces biblioteczny, Pedagogika biblioteczna, Praca z użytkownikiem jako proces komunikacji, Prakseologiczne przesłanki pracy z użytkownikiem ; 3. Cele i zakresy: Różnorodność celów, Charakterystyka celów zasadniczych, Użytkowanie biblioteki, Techniki odbioru, Odbiór przekazów pozaartystycznych i nieliterackich, Czytanie literatury. Odbiór przekazów artystycznych ; 4. Bibliotekarz. organizator i realizator: Rola i zadania, Predyspozycje, Umiejętności, Specjalizacja zadań ; 5. Użytkownik. Adresat i Partner: Czynnik wieku, Procesy kształcenia, Uwarunkowania środowiskowe, Inne uwarunkowania społeczne, Konteksty komunikacyjne, Czynniki indywidualne ; 6. Budowa programu: Rozpoznanie użytkowników, Koncepcja programu, Scenariusz ; 7. Formy pracy: Zasady podziału, Praca indywidualna, Formy poglądowe, Formy zbiorowe, Formy zespołowe, Rejestr form pracy z użytkownikiem.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-Met.02 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. - Indeks.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej