369484
Książka
W koszyku
Książka Marketing w turystyce zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych do- znań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej,omawiającej naturę marketingu i zarzą- dzania zgodnego z jego duchem,książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej.Autor potwierdza fakt,że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa,tzw.marketing bierny,powodująca 40%wzro- stu ogólnego,a tylko 5-15%wzrostu to efekt prowadzenia kampa- nii marketingowych.Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej. [CeDeWu, 2008]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.3-33 (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.17-33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [187]-189.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej