378391
Book
In basket
Książka Marketing w turystyce zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych do- znań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej,omawiającej naturę marketingu i zarzą- dzania zgodnego z jego duchem,książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej.Autor potwierdza fakt,że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa,tzw.marketing bierny,powodująca 40%wzro- stu ogólnego,a tylko 5-15%wzrostu to efekt prowadzenia kampa- nii marketingowych.Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej. [CeDeWu, 2008]
Availability:
There are copies available to loan: sygn. F.3-33 (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. F.17-33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [187]-189.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again