369889
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Książka omawia zagadnienie rozumienia pojęć z wybranego kręgu znaczeniowego dzieci 7-10-letnich. W ramach podjętej problematyki omówiono zagadnienie rozumienia znaczenia pojęć wolicjonalnych i mentalnych z perspektywy dzieci, zdolności poznawcze dzieci, ujawniające się w trakcie definiowania pojęć, stopień znajomości znaczenia wybranych pojęć, przygotowywanie dzieci do komunikacji oraz ich wiedzę. Autorka prowadziła badania empiryczne na terenie szkół podstawowych. Stanowiły one fundament dla drugiego etapu badań , którego celem było ustalenie, jaki wpływ wywiera stosowanie przez nauczycieli koncepcji äoswajania ze sztuką słowaö na ľ opisane i zdiagnozowane w badaniach eksperymentalnych ľ umiejętności metaforyzacyjne dzieci. [Impuls, 2007]
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [185]-192.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej