369113
Książka
W koszyku
I. DEFINIOWANIE I KREACJA WIZERUNKU: 1. Psychologiczne i socjologiczne próby wyjaśnienia powstania wizerunku ; 2. "Public relations - uczciwy dialog z otoczeniem ; II. WPŁYW MEDIÓW MASOWYCH NA ODBIORCĘ: 1. Typologie funkcji mediów masowych ; 2. Teoria "uses and gratifications" - powody korzystania z mediów masowych ; III. SZKOŁA WYŻSZA JAKO NIETYPOWY PODMIOT RYNKOWY: 1. Konkurencja szkół wyższych - przyczyny i formy ; 2. "Public relations" szkół wyższych - narzędzia i znaczenie ; IV. MEDIA STUDENCKIE JAKO PRZYKŁAD DZIAŁALNOŚCI KULTUROTWÓRCZEJ: 1. Prasa studencka "versus" prasa akademicka - rozróżnienie tematyczne ; 2. Prasa studencka w Polsce - zarys historyczny i stan aktualny ; 3. Studenckie media elektroniczne wczoraj i dziś ; v. MEDIA STUDENCKIE W POLSCE - PRÓBY CHARAKTERYSTYKI I OCENY ICH WPŁYW NA KREOWANIE WIZERUNKU UCZELNI: 1. Podejmowana tematyka ; 2. Realizowane funkcje ; 3. Promowanie wartości ; 5. Motywacja pracy ; 6. postrzeganie mediów studenckich ; 7. Korzystanie z mediów studenckich ; 8. Zawartość prasy studenckiej.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105761 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach. [177]-199.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej