375108
Książka
W koszyku
Grażyna Penkowsk, Media dobre, czy złe - wprowadzenie do problematyki zagrożeń ze strony mediów ; Cz. I. DUALISTYCZNY CHARAKTER NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII: R. 1. Dorota Ciechanowska, Uczciwość akademicka studentów w dobie powszechnego dostępu do informacji ; R. 2. Ariel Wrona, Niejednoznaczny wydźwięk postępu - nowe media w edukacji a konsekwencje ich używania ; R. 3. Michalina Rutka, Dyskurs celebrytów i wykluczonych, czyli szanse i zagrożenia społeczne tkwiące w polskiej blogosferze ; Cz. II. EDUKACYJNY KONTEKST ZAGROŻEŃ ZE STRONY MEDIÓW: R. 4. Małgorzata Anna Karczmarzyk, Chaos wizualny w sieci. Analiza wizualno-werbalna wybranych, internetowych stron edukacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym ; R. 5. Jolanta Dyrda, Edukacja w erze Kultury 2.0 ; R. 6. Karina Daciuk, Negatywne oddziaływanie mediów na sferę emocjonalną dzieci ; Cz. 3. AMBIWALENTNY OBRAZ MEDIÓW W BADANIACH NAUKOWYCH: R. 7. Jolanta Wojciechowska, Media źródłem wiedzy, nie zawsze rzetelnej, studentów o HIV/AIDS ; R. 8. Patryk Zelek, Anna Skowrońska, Autoeksperyment - Tydzień bez Internetu i rozrywki komputerowej ; R. 9. Dorota Kuczewska, Gry komputerowe: powody i skutki problemu zacierania się granic między światem rzeczywistym i wirtualnym.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105297 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej