367001
Książka
W koszyku
I. SPECYFIKA PROSUMPCJI I JEJ RYNKOWA ROLA: 1. Geneza i istota presumpcji ; 2. Cele i funkcje presumpcji ; 3. Determinanty presumpcji ; 4. Typy presumpcji ; II. PROSUMPCJA JAKO ZACHOWANIE RYNKOWE: 1. Zachowania rynkowe i ich specyfika ; 2. Modele zachowań rynkowych a presumpcja ; 3. Etapy procesu zachowań rynkowych a presumpcja ; 4. Prosument jako aktywny nabywca ; III. WYMIARY ZACHOWAŃ PROSUMPCYJNYCH W UJĘCIU TEORETYCZNYM: 1. Wymiar innowacyjny ; 2. Wymiar relacyjny ; 3. Wymiar wizerunkowy ; 4. Wymiar etnocentryczny ; 5. Model koncepcyjny zachowań prosumpcyjnych ; IV. ZAKRES I SPECYFIKA AKTYWNOŚCI PROSUMPCYJNEJ RESPONDENTÓW: 1. Metodyka badań pierwotnych ; 2. Poziom wiedzy respondentów na temat presumpcji ; 3. Potencjał prosumpcyjny respondentów ; 4. Zakres zachowań prosumpcyjnych respondentów ; 5. Determinanty zachowań prosumpcyjnych respondentów ; V. WYMIARY ZACHOWAŃ PROSUMPCYJNYCH RESPONDENTÓW: 1. Innowacyjny wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów ; 2. Relacyjny wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów ; 3. Wizerunkowy wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów ; 4. Etnocentryczny wymiar zachowań prosumpcyjnych respondentów ; 5. Model empiryczny zachowań prosumpcyjnych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-105196 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [248]-265.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej