369113
Książka
W koszyku
(Dziennikarstwo, Media i Komunikacja Społeczna)
I. WPROWADZENIE: 1. Próba uporządkowania ; 2. Czy oszustwo może być etyczny? ; II. WSZYSTKO JUŻ BUŁO - PRZEGLĄD NAJSŁYNNIEJSZYCH PRZYKŁADÓW "UNDERCOVER JOURNALISM" ; 1. W imieniu wykluczonych i upokorzonych ; 2. W imienieu pacjentów ; 3. Na tropie korupcji ; 4. W imieniu konsumentów ; 5. Wśród przestępców ; 6. Teatr dla pedofila - "undercover journalism" czy "reality show"? ; III. "UNDERCOVER JOURNALISM" PO POLSKU: 1. W Polsce "tylko ryba nie bierze" ; 2. Zakup prawie kontrolowany ; 3. Historie o zielonkawych polędwiczkach, zapleśniałych szynkach i 20-letnich mięsie ; IV. DZIENNIKARZE I POLICJANCI: 1. Przychodnie widma, czyli jak wyłudzić pieniądze z NFZ ; 2. Kiedy warto współpracować ; 3. Kiedy współpracy nie ma... ; V. NAJWIĘKSZY SKARB: INFORMATOR: 1. Wiarygodność informatora ; 2. Jak pozyskać informatora? ; VI INSTRUKACJA: "JAK SKUTECZNIE OSZUKAĆ?": 1. Tworzenie "legendy" ; 2. Zawodna technika ; 3. Szczegółowy plan prowokacji ; 4. Kiedy odzywa się sumienie... ; VII. PODSUMOWANIE - POD LUPĄ PROFESJONALIZMU.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104739 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [197]-199.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej