369113
Książka
W koszyku
I. MARKA I JEJ CHARAKTERYSTYKA: 1. Pojęcie i instrumenty marketingu. 2. Marka - definicje i jej części składowe. 3. Wizerunek i tożsamość marki. 4. Funkcje i rodzaje marek. 5. Wartość marki i jej wycena. 6. Strategie budowania i zarządzania marką. II. ZARZĄDZANIE PORTFELEM: 1. Charakterystyka pojęcia inwestycji. 2. Ryzyko - definicja i rodzaje czynników składających się na ryzyko inwestycyjne. 3. Instrumenty finansowe - ogólna prezentacja. 4. Zarządzanie portfelem instrumentów finansowych. 5. Podstawy psychologii inwestowania. 6. Marka w procesie zarządzania portfelem
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104975 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 172-177.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej