367100
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Media i religia: subsystemy społecznego życia ; CZ. 1 AKSJOLOGIA W SYSTEMACH I NOWYCH MEDIACH: Wymiar wertykalny i horyzontalny religii w środowisku medialnym ; Mediatyzacja i mediacja religii ; Duchowość w epoce mediów elektronicznych ; Chmura przemiany - uczeni w sieci i anateizm ; Gamifikacja katechezy jako efekt przeobrażeń w macierzy nowych mediów ; Wartości przekazywane w mediach Bhutanu ( na przykładzie drugiego kanału telewizji bhutańskiej) ; CZ. 2 RELIGIA I DYSKURSY MEDIALNE: Konsekwentny i liberalny dyskurs religijny w Polsce ; Publicystyczny wizerunek Kościoła katolickiego w Polsce na przykładzie tygodnika "Polityka" ; Wpływ Internetu i telewizji na islamofobię w Polsce w latach 2014-2015 ; Wątki religijne w ełckiej prasie z pierwszej połowy XIX wieku ; Lokalne problemy społeczne w publicystyce "Powstańca Warmińskiego" w pierwszej dekadzie XXI wieku.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104324 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej