369113
Książka
W koszyku
1. DYSKURS NOWYCH WYPOWIEDZI: 1.1. Pojęcie i istota dyskursu, 1.2. Tekst w dyskursie, 1.3. Tekst i kontekst w dyskursie, 1.4. Dyskurs potoczny, 1.5. Dyskurs naukowy, 1.6. Dyskurs literacko-artystyczny, 1.7. Dyskurs religijno-mistyczny, 1.8. Język i kultura dyskursu ; 2. DYSKURS MEDIALNY: 2.1. Medialny dyskurs religijny, 2.2. Medialny dyskurs polityczny, 2.3. Medialny dyskurs biznesowy, 2.4. Medialny dyskurs naukowy, 2.5. Medialny dyskurs artystyczny, 2.6. Medialny dyskurs kulturowy, 2.7. Społeczny dyskurs medialny ; 3. WARTOŚCI POZNAWCZE DYSKURSU ; 4. WARTOŚCI POZNAWCZE NARRACJI: 4.1. Wartości poznawcze autonarracji: 4.1.1. Autonarracja oczekująca, 4.1.2. Autonarracja nadrealistyczna ; 5. NOWE MEDIA A TEKSTY W TEKSTACH ; 6. MEDIALNA SZTUKA NARRACYJNA I ELEMENTY MAGII ; 7. NOWE MEDIA: JAK WYRAZIĆ NIEWYRAŻALNE ; 8. KONSTRUOWANIE NOWYCH WYPOWIEDZI: 8.1. Komunikat i komunikowanie, 8.2. Narracje egzystencjalne - Kirkegaard, Sartre, Heidegger, 8.3. Narracje fenomenologiczne - Husserl, Ingarden, 8.4. Narracje strukturalistyczne - Claude Levi-Strauss ; 9. NOWE MEDIA I OGÓLNE KONKLUZJE O KOMUNIKOWANIU MIĘDZYLUDZKIM.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-104026 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 215-219.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej