369113
Książka
W koszyku
I. SPOŁECZEŃSTWO KOMUNIKACJI - KONTEKSTY : 1. Postindustrializm - społeczeństwo informacji - postfordyzm - społeczeństwo mediatyzowane ; 2. Postmodernizm ; 3. Indywidializacja społeczna ; 4. Globalizacja ; 5. Społeczeństwo komunikacyjne - społeczeństwo sieci: 5.1 Kondycja jednostki w społeczeństwie sieci ; II. MEDIA - TECHNOLOGIE KOMUNIKACYJNE: 1. Ramy teoretyczne. Krótka historia technologii medialnych: 1.1 Epistemologia medium ; Oralność ; Piśmienność ; Media elektroniczne - analogowe ; 1.2 Media a charakter interakcji społecznych. Rodzaje wspólnoty ; 2. Cyfrowe technologie komunikacyjne: Hipertekst ; Epistemologia hipertekstu ; Interakcja hybrydowa. Nowe formy związków ludzkich ; III. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA POJĘCIA TOŻSAMOŚCI: 1. Próba wstępnej definicji ; 2. Tożsamość - implikacje filozoficzne ; 3. Tożsamość - implikacje psychologiczne ; 4. Tożsamość - implikacje socjologiczne ; IV. TOŻSAMOŚĆ OSOBOWA W ERZE CYFROWYCH TECHNOLOGII KOMUNIKACYJNYCH: 1. Komunikacja jako spiritus movens holistycznego modelu tożsamości : 1.1. Komunikacyjny model epistemologiczny ; 1.2. Komunikacyjny model tożsamości osobowej ; 2. Tożsamościowe praktyki siebie ; 2.1. Komunikacyjne praktyki siebie - wymiar epistemologii medium ; 2.2. Komunikacyjne praktyki siebie - wymiar interakcji społecznych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103856 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [203]-224. Indeksy.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej