369192
Książka
W koszyku
CZ. I. ISTOTA, PRZYCZYNY I ZAGROŻENIA WYNIKAJĄCE Z ODRZUCENIA RÓWIEŚNICZEGO W PRZEDSZKOLU I SZKOLE PODSTAWOWEJ: R. 1. Istota zjawiska odrzucenia rówieśniczego i jego wybrane następstwa ; R. 2. Przyczyny odrzucenia dziecka przez rówieśników związane z warunkami jego rozwoju w rodzinie ; R. 3. Przyczyny odrzucenia związane ze specyficznymi właściwościami dzieci ; R. 4. Przyczyny odrzucenia związane ze środowiskiem szkolnym ; CZ. II. WCZESNA PROFILAKTYKA ODRZUCENIA RÓWIEŚNICZEGO I POMAGANIE DZIECIOM ODRZUCANYM: R. 5. Wspieranie rodziców w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczej ; R. 6. Wspomaganie rozwoju psychospołecznego dzieci odrzucanych przez rówieśników 6.1. Metody i programy wspomagania rozwoju psychospołecznego dzieci w wieku przedszkolnym i w młodszym wieku szkolnym ; R. 7. Działania nauczyciela poprawiające sytuację dzieci odrzucanych w klasie szkolnej ; R. 8. Przykłady interwencji systemowych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103408 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [421]-439. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej