378391
Book
In basket
Cz. I - # CROWDFUNDING: R. 1. Stan rozwoju sieci społecznościowych: Przyrost użytkowników sieci ; Epoka masowego uploadu ; Trendy i wymagania (nowe) ; R. 2. Definicje crowdfundingu: Tłumaczenie sensowne ; Rozwój ; Produkcja masowa, crowdfunding i współtworzenie ; Na początku cele socjalne ; Czym jest naprawdę crowdfunding? ; ROZDZIAŁ 3. Dezintermediacja i dzielenie się ; Inne rodzaje wrażliwości ; Prawdziwe dzielenie się i "podziel się" Facebooka ; Cz 2 - MODELE CROWDFUNDINGU: R. 4. Reward based crowdfunding: Główna nagroda to bycie częścią projektu ; Pakt zaufania ; Dwa rodzaje reward based crowdfundingu ; R. 5. Equity based crowdfunding: Rodzaje equity based crowdfundingu ; Włoski normatyw dotyczący equity based crowdfundingu ; R. 6. Social lending: Platformy social lendingu ; Gwarancje oferowane przez platformę ; R. 7. Tendencja hybrydyzacji w stronę nowych modeli: Kierunki rozwoju ; Ratujemy naszą księgarnię! ; Badanie rynku czy przedsprzedaż? ; Crowdfunding obywatelski ; Rozrywka, gaming, streaming i... crowdfunding! ; Cz. 3 - SCENARIUSZE CROWDFUNDINGU: R. 8. Sytuacja międzynarodowa: Liczba projektów crowdfundingu na świecie ; Pionierzy bez platformy ; Platformy crowdfundingu ; Mainstream goes to crowdfunding ; Prymat "community" w krajach anglosaskich ; R. 9. Crowdfunding we Włoszech: Dane statystyczne ; Kultura, wiedza i infrastruktura ; Platforma "Produzioni dal basso" ; Case history projektów włoskich ; Cz. 4 – PROJEKTOWANIE: R. 10. Dlaczego autor projektu korzysta z crowdfundingu: Praca nad samym sobą ; Reputacja jak waluta wymienialna ; Przykład możliwego projektu ; Czy wybierać projekt? ; R. 11. Materiały do przygotowania Nazwa: Call to action ; Wideo reklamowe ; Zdjęcie lub obraz ; Tekst prezentacji ; R. 12. Budżet, nagrody i termin kampanii: Budżet i udziały ; Nagrody ; Termin kampanii ; Cz. 5 – ZAŁADUNEK: R. 13. Wybór platformy: Panorama platform ; Załadunek projektu na platformę ; R. 14. Tworzenie własnego portalu: Czy warto? ; Vice versa - inny przykład z dziedziny kultury ; R. 15. Systemy płatności w crowdfundingu: Sukces PayPala ; Systemy płacenia telefonem lub SMS-em ; Cz. 6 – KAMPANIA: R. 16. Curation, ogłoszenie i prowadzenie kampanii ; Najpierw dać, aby mieć ; Opowiadanie historii ; Niespodziewane zdumiewające wydarzenia ; Zalecenia ; R. 17. Narzędzia i aplikacje: YouTube ; Facebook ; Google Plus ; Twitter ; Pinterest ; Instagram ; Spreaker ; Vine ; Hangouts ; R. 18. Wspólnota Przykład: Content is king Contest is king ; R. 19. Storytelling: Metoda CAST w zastosowaniu do crowdfundingu ; O fabule historii ; Storytelling a crowdfunding ; R. 20. Serendipity ; R. 21. Przykład kampanii - "Ona powiedziała tak": Wiedzieć, do kogo się zwrócić i jak ; Kampania nabiera życia ; Przełom medialny ; Niespodziane wkłady kreatywne ; Wnioski ; R. 22. Po kampanii: Podziękowania ; Realizacja projektu i wysyłanie nagród ; Cz. 7 - WYWIADY I REFL EKSJE: WYWIAD: Angelo Rindone - Produzione dal basso ; REFLEKSJA: A Włochy? ; WYWIAD: Francesco Fantoni - Crowdfunding w kinie ; WYWIAD: Angelo Licata - Dark Resurrection, crowdfunding przed crowdfundingiem.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-103356 (1 egz.)
Notes:
Tyt. oryg.: Manuale del crowdfunding : ovvero come realizzare le tue idee grazie ai nuovi strumenti di finanziamento online
General note
Na s. red. rok wyd.: 2015/2016.
Tyt. oryg.: "Il manuale del crowdfunding : ovvero come realizzare le tue idee grazie ai nuovi strumenti di finanziamento online".
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again