369651
Książka
W koszyku
1. ZNACZENIE EUROLOGISTYKI WE WSPÓŁCZESNEJ GOSPODARCE ŚWIATOWEJ: 1.1. Eurologistyka: geneza, istota, zadania, 1.2. Rola i zadania eurologistyki w rozwoju biznesu międzynarodowego, 1.3. Ważniejsze determinanty zarządzania strategicznego w eurologistyce ; 2. INFRASTRUKTURA EUROPEJSKA JAKO PODSTAWA WYMIANY MIĘDZYNARODOWEJ: 2.1. Zróżnicowanie rozwoju eurologistyki w państwach europejskich, 2.2. Zadania nowoczesnej infrastruktury europejskiej i przewozy ładunków, 2.3. Wielkość i struktura obrotów w handlu międzynarodowym ; 3. EUROPEJSKI ŁAŃCUCH DOSTAW: 3.1. Ekonomiczne uwarunkowania budowy i eksploatacji eurołańcuchów dostaw, 3.2. Wybrane charakterystyczne cechy eurołańcuchów, 3.3. Metody zarządzania eurotańcuchem ; 4. KONFIGUROWANIE SIECI LOGISTYCZNEJ: 4.1. Sieci gospodarcze a sieci logistyczne, 4.2. Centra logistyczne jako punkty modalne sieci eurologistycznej, 4.3. Gospodarka magazynowa w sieci eurologistycznej ; 5. ROLA EUROMARKETINGU W LOGISTYCZNEJ OBSŁUDZE KLIENTA: 5.1. Ważniejsze cechy zachowań klientów europejskich, 5.2. Metody pomiaru poziomu obsługi klienta, 5.3. Kierunki zmian w euromarketingu w XXI w ; 6. MODEL EUROLOGISTYKI W WARUNKACH GLOBALIZACJI XXI W.: 6.1. Eurologistyka a turbulencje w gospodarowaniu zasobami, 6.2. Czynniki stymulujące i ograniczające rozwój eurologistyki, 6.3. Zasady modelowania eurologistyki w nowej gospodarce.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-005.51 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103110 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [224]-229.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej