369812
Książka
W koszyku
1. MEDIA STUDENCKIE W PROCESIE KOMUNIKOWANIA SPOŁECZNEGO: Portret współczesnego studenta ; Media w komunikacji społecznej: Pojęcie mediów studenckich, Funkcje mediów studenckich. 2. FUNKCJONOWANIE MEDIÓW STUDENCKICH PRZED TRANSFORMACJĄ USTROJOWĄ: Studencki ruch kulturalny - regulator rozwoju mediów studenckich. 3. KONCESJONOWANE ROZGŁOŚNIE AKADEMICKIE: Akademickie Radio Centrum (Rzeszów) ; Akademickie Radio Centrum (Lublin) ; Akademickie Radio Kampus (Warszawa) ; Akademickie Radio Luz (Wrocław) ; Radio Afera (Poznań) ; Radio Akadera (Białystok) ; Radio Index (Zielona Góra) ; Radio UWM FM (Olsztyn) ; Studenckie Radio Żak (Łódź) ; Radiofonia (Kraków) ; Porozumienie Polskich Rozgłośni Akademickich ; Słuchalność koncesjonowanych rozgłośni akademickich ; Monitoring koncesjonowanych rozgłośni akademickich. 4. FUNKCJONOWANIE MEDIÓW STUDENCKICH W DOBIE INTERNETU: "Stare media" versus "nowe media" ; Nowe usługi, narzędzia i technologie medialne ; Dziennikarstwo internetowe ; Nowe typy odbiorców ; Internetowe media studenckie. 5. MEDIA STUDENCKIE W INTERNECIE - ANALIZA I INTERPRETACJA WYNIKÓW BADAŃ WŁASNYCH: Status nowomedialny internetowych mediów studenckich ; Dostępność internetowych mediów studenckich ; Analiza zawartości internetowych mediów studenckich na przykładzie telewizji online ; Recepcja internetowych mediów studenckich wśród młodzieży akademickiej ; Wnioski z badań własnych. ANEKS: Prasa studencka w latach 1990-2012.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102963 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. 513-[563]. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej