367100
Książka
W koszyku
R. I ZAŁOŻENIA TEORETYCZNE: Definicja subkultur ; Badania subkultur w Polsce ; Wybór subkultur do badania ; Muzyka jako media ; Okoliczności przekazu ; Model komunikacyjny ; Metodologia: przekaz, nadawca, odbiorca ; R. II NADAWCA ORAZ PRZEKAZ W PIOSENKACH: Subkultura metali: Metale i ich muzyka ; Muzycy o swojej twórczości ; Przekaz w piosenkach ; Inne elementy przekazu. Subkultura hip-hopowa: Hip-hopowcy i ich muzyka ; Muzycy o swojej twórczości ; Przekaz w piosenkach ; Inne elementy przekazu. Subkultura punkowa: Punki i ich muzyka ; Muzycy o swojej twórczości ; Przekaz w piosenkach ; Inne elementy przekazu. Subkultura Skinheadów: Skinheadzi i ich muzyka ; Muzycy o swojej twórczości ; Przekaz w piosenkach ; Inne elementy przekazu. Porównanie nadawców oraz przekazu czterech subkultur: Porównanie przekazu ; Porównanie nadawcy ; R. III Odbiorca przekazu: Młodzież a muzyka ; Słuchacze zaangażowani kontra niezaangażowani ; Demografia członków subkultury ; Przynależność do subkultury ; Muzyka słuchana przez subkultury ; Muzyka a subkultury ; Normy i styl życia subkultur młodzieżowych ; Typy idealne uczestników subkultur młodzieżowych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102682 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wyp.Muz.Ksieg 3402 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 274-[279].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej