369721
Książka
W koszyku
ZNACZENIE RZECZY: Atrakcyjne przedmioty działają lepiej ; Różne oblicze emocji i wzornictwa ; WZORNICTWO W PRAKTYCE: Projektowanie dla trzech poziomów percepcji: pierwotnego, behawioralnego i refleksyjnego ; Zabawa i gry ; Ludzie, miejsca i rzeczy ; Emocjonalne maszyny ; Przyszłość robotów.
Dobre wzornictwo jest dla nas dobre. Tak podejrzewaliśmy. Teraz, dzięki Normanowi, zdaliśmy sobie sprawę, że naprawdę jest dla nas dobre. - I.D. Magazine. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, dlaczego tanie wino smakuje lepiej, jeśli pije się je w ładnych kieliszkach? Dlaczego sprzedaż Macintosha wzrosła, gdy Apple wprowadziła na rynek kolorowy komputer iMac? Nowe badania nad emocjami i percepcją pokazują, że atrakcyjne rzeczy naprawdę działają lepiej, co Donald Norman wyczerpująco przedstawia w swojej fascynującej książce. W "The Design of Everyday Things" Norman wyjaśnił, dlaczego produkty, których używamy, nie powinny wprowadzać w błąd, irytować i frustrować. Teraz tłumaczy, dlaczego muszą być też atrakcyjne, przyjemne i zabawne. [Wydaw. Arkady, 2015]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102583 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [241]-248. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej