367690
Książka
W koszyku
PODMIOTY GOSPODARCZE UCZESTNICZĄCE W PRZEDSIĘWZIĘCIACH W FORMULE PARTNERSTWA PUBLICZNO-PRYWATNEGO: Pojęcie i cechy sektora publicznego ; Pojęcie i cechy sektora prywatnego ; Sektor trzeci i jego miejsce w gospodarce. KONCEPCJA PARTNERSTWA PUBLICZNO-PRYWATNEGO - PODSTAWOWE ZAGADNIENIA: Terminologia i formy partnerstwa publiczno-prywatnego ; Przesłanki partnerstwa między sektorem publicznym i prywatnym. PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE W POLSCE - GENEZA POWSTANIA I PRZEDSTAWIENIE PROBLEMATYKI: Partnerstwo publiczno-prywatne w Unii Europejskiej w świetle przepisów prywatnych i praktyki ; Partnerstwo publiczno-prywatne w Polsce w świetle przepisów prawnych. ROLA PARTNERSTWA PUBLICZNO-PRYWATNEGO W KSZTAŁTOWANIU KONKURENCYJNOŚCI OBSZARÓW RECEPCYJNYCH TURYSTYKI: Lokalna podaż turystyczna ; Konkurencyjność obszarów recepcji turystycznej. PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE A ROZWÓJ TURYSTYKI W POLSCE: Uwarunkowania rozwoju obszarów recepcji turystycznej ; Możliwości zastosowania PPP do rozwoju turystyki.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102337 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 115-125.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej