367863
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
R. I CO TO JEST LOBBING?: Istota lobbingu ; Definicja lobbingu ; Osoba lobbysty ; Lobbing a pozostałe formy nacisku ; Pozytywne i negatywne aspekty działalności lobbingowej ; Lobbing a public relations ; Lobbing a public affairs ; Lobbing a governmant relations ; Modle lobbingu ; Opracowanie kampanii lobbystycznych ; R. II KOMUNIKOWANIE SIĘ W LOBBINGU: Elementy procesu komunikowania ; Zalecenia niezbędne do dobrego porozumiewania się ; Formy komunikowania ; Typy komunikowania ; Sztuka słuchania ; Przeszkody w skutecznej komunikacji ; Efektywna komunikacja ; R. III STRATEGIE I TAKTYKI SKUTECZNEGO LOBBINGU: Lobbing ofensywny i defensywny ; Lobbing bezpośredni i pośredni ; R. IV MANIPULACJE W LOBBINGU: Istota manipulacji ; Wybrane techniki stosowane w manipulacjach i sposobach radzenia sobie z nimi.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102157 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rok wyd. wg strony internetowej wydaw.: http://www.astrum.wroc.pl.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 131-132.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej