373818
Book
In basket
Cz. I. PODSTAWY - SOLIDNY BACKGROUND: 1. Marketing 3.0, 2. Rynek internetowy w Polsce i na świecie, 3. Wpływ Internetu na gospodarkę, 4. Social media - społeczny wymiar Internetu ; Cz. II. SKŁADOWE SUKCESU: 5. Usability i User Experience, 6. Marketing mobilny, 7. E-mail marketing, 8. Automatyzacja marketingu, 9. Gry w Internecie, 10. Wideo i audio w sieci, 11. E-commerce, 12. Kim jest dobry copywriter?, 13. Content marketing, 14. Kampanie społeczne w Internecie ; Cz. III. JAK TO POLICZYĆ?: 15. Badania mediów internetowych, 16. Monitoring mediów społecznościowych ; Cz. IV. NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA: 17. Z technologią za pan brat, 18. Jak współpracować z zespołem IT, 19. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę), 20. Obsługa klienta w sieci, 21. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci, 22. Marketing w start-upach.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. A-102150 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 454-[458].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again