369113
Książka
W koszyku
Cz. I. PODSTAWY - SOLIDNY BACKGROUND: 1. Marketing 3.0, 2. Rynek internetowy w Polsce i na świecie, 3. Wpływ Internetu na gospodarkę, 4. Social media - społeczny wymiar Internetu ; Cz. II. SKŁADOWE SUKCESU: 5. Usability i User Experience, 6. Marketing mobilny, 7. E-mail marketing, 8. Automatyzacja marketingu, 9. Gry w Internecie, 10. Wideo i audio w sieci, 11. E-commerce, 12. Kim jest dobry copywriter?, 13. Content marketing, 14. Kampanie społeczne w Internecie ; Cz. III. JAK TO POLICZYĆ?: 15. Badania mediów internetowych, 16. Monitoring mediów społecznościowych ; Cz. IV. NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA: 17. Z technologią za pan brat, 18. Jak współpracować z zespołem IT, 19. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę), 20. Obsługa klienta w sieci, 21. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci, 22. Marketing w start-upach.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102150 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 454-[458].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej