366920
Książka
W koszyku
(Terytoria Kina)
I. KINO BEZPOŚREDNIE: DRUGI ETAP ; 2. DREW ASSOCIATES: WYCZERPANIE TWÓRCZEGO IMPULSU?: Promocja wartości amerykańskich i szczypta kontrkultury ; "Letters from Vietnam" ; "Storm Signal" ; III. RICHARD LEACOCK: OBRAZY KONSERWATYWNEJ AMERYKI: Po opuszczeniu Drew Associztes ; "AHappy Mother's Day" ; "Campaign manager" ; "Chiefs" ; "A Stravinsky Portrait" ; Człowiek a rola społeczna ; IV. DON ALAN PENNEBAKER - MILIONOWY KRONIKARZ KONTRKULTURY: Od inżyniera do filmowca ; "Elisabeth and Mary" ; "You're Nobody 'Til Somebody Loves You" ; "Dont Look Back" ; Monterey Pop" ; "One PM" ; "Town Bloody Hall" ; Siła i słabość czystej obserwacji ; V. ALBERT I DAVID MAYSLESOWIE - KONTEMPLACJA RZECZY, JAKIMI SĄ: Psychologowie z kamerą ; "Showman" ; "What's Happening! The Beatles in the USA" ; Meet Marlon Brando" ; "With Love from Truman. A Visit with Truman Capote" ; Salesman" ; Gimme Shelter" ; "Grey Gardens" ; Alienacja, autoprezentacja, refleksywność ; VI. ARTHUR BARRON - Z PUNKTU WIDZENIA SOCJOLOGA: Od dokumentu do fabuły ; "My Childhood: Hubert Humphrey's South Dakota and James Baldwin's Harlem" ; "The Berkeley Rebels": założenie, opis filmu, z punktu widzenia "starej" Ameryki ; "Sixteen in Webster Groves" ; Webster Groves Revisited" ; Arthur Barron - podumowanie ; VII. WILLIAM C. JERSEY - ZAPOMNINY MISTRZ KONA BEZPOŚREDNIEGO: Zarys kariery ; W poszukiwaniu formy: "Search in the Darkness" ; Film o solidarności: gdy ktoś przegrywa, wszyscy przegrywamy ; "The Captive" ; "Prisoner at Large" ; " Manhattan Bettleground" ; Incident on Wilson Street" ; "Jimmy" ; Poszrzenie perspektyw: "A Time for Burning" ; "Goodbye and Good Luck" ; W nurcie protestu: "America Against Itself" ; "Yippie" ; "Każdy film jest autobiograficzny" ; VIII. ED PINCUS I DAVID NEUMAN: ŚWIAT KONFLIKTÓW WEWNĘTRZNYCH: Na początku byliśmy sobie absolutnie równi: żaden z nas nic nie miał ; "Black Natchez" ; "One Step Away" ; "Panola" ; Pincus i Neuman: rysy, luki, szczeliny ; IX. FREDERICK WISEMAN: INSTYTUCJE JAKO ZWIERCIADŁO IDEOLOGII: Z sądu za kamerę - i z powrotem ; "Titicut Follies" ; "Figh School" ; "Law and Order" ; "Hospital" ; Złożoność świata społecznego ; X. KINO BEZPOŚREDNIE: NOWE SPOJRZENIE: Autorstwa a dokumentalizm obserwacyjny ; Potrzeba nowego języka ; Po stronie patrzącego: natura obserwacji ; Dystans czy bliskość? ; Modalność patrzenia ; W pogoni za istotą ; Po stronie obserwowanego: samoprezentacja.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91739/1963-1970 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na grzb. akronim serii: tk.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 365-[370]. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej