375108
Książka
W koszyku
Cz. I MIGRACJE EDUKACYJNE - PROBLEMY GLOBALNE I KRAJOWE: Wprowadzenie ; MIGRACJE EDUKACYJNE - ZASIĘG I ZNACZENIE: 1. Migracje edukacyjne na świecie ; 2. Wyjazdy z Polski ; 3. Przyjazdy do Polski ; STRATEGIE UMIĘDZYNARODAWIANIA UNIWERSYTETÓW W POLSCE (ANALIZA ZAWARTOŚCI STRON INTERNETOWYCH WYBRANYCH SZKÓŁ WYŻSZYCH): 1. Studenci zagraniczni w Polsce w latach 2004-2013 ; 2. Uniwersytet jako przedsiębiorstwo ; 3.Studenci zagraniczni jako klienci ; 4. Oferta edukacyjna uniwersytetów medycznych w wybranych miastach Polski (struktura stron www, misja, wizualizacja) ; 5. Uwagi końcowe ; STUDENCI ZAGRANICZNI W POLSCE I W LUBLINIE - ICH POCHODZENIE I RZECZYWISTE WYBORY KIERUNKÓW KSZTAŁCENIA: 1. Współczesne wyzwania wobec edukacji akademickiej ; 2. Lublin - dynamika umiędzynarodowienia studiów ; 3. Kierunki wybierane przez zagranicznych studentów ; 4. Wnioski końcowe ; UMIĘDZYNARODOWIENIE WYBRANYCH OŚRODKÓW AKADEMICKICH POLSKI W LATACH 2003-2013 (OLSZTYN, SZCZECIN I WROCŁAW): 1. Uwagi ogólne ; 2. Olsztyn - niewykorzystany potencjał ; 3. Szczecin - stabilizacja i większe umiędzynarodowienie ; 4. Wrocław - siła przyciągania wrocławskiego środowiska akademickiego ; 5. Wnioski końcowe ; CZ. II POLSCY STUDENCI O STUDENTACH ZAGRANICZNYCH. WYNIKI BADAŃ ILOŚCIOWYCH W CZTERECH MIASTACH AKADEMICKICH: LUBLINIE, OLSZTYNIE, SZCZECINIE I WROCŁAWIU: Wprowadzenie ; POLSCY STUDENCI O SWOICH ZAGRANICZNYCH KOLEGACH - RAZEM CZY OBOK SIEBIE?: 1. Ogólne informacje o badaniach i respondentach ; 2. Przestrzeń kontaktów i ich rodzaj ; 3. Funkcjonowanie na studiach - status materialny i plany ; 4. Studenci zagraniczni - nosiciele zmian w społecznej przestrzeni miasta ; 5. Zbliżenia czy dystanse ; 6. Wnioski końcowe ; INNOŚĆ OBCEGO - OPIS I EMOCJE: 1. Co nas różni? ; 2. Co się nam się podoba, a co nie ; 3. Co jest najbardziej denerwujące ; 4. Którzy z nich są bardziej obcy, a którzy mniej obcy ; 5. Zmiany w mieście - plusy i minusy obecności zagranicznych studentów ; Cz. III ZAGRANICZNI STUDENCI O POLSKICH STUDENTACH I O SWOJEJ SYTUACJI: Wprowadzenie ; STRATEGIE ADAPTACYJNE STUDENTÓW Z UKRAINY: PRZYKŁAD LUBELSKI: 1. Uwagi ogólne ; 2. Proces adaptacji migrantów ; 3. Prezentacja metody i grupy badawczej ; 4. Wyniki badań ; 5. Uwagi końcowe ; LUBLIN - MIASTO WYBORU I STUDIOWANIA: 1. Informacje ogólne ; 2. Motywy podjęcia studiów w Lublinie ; 3. Opinie o studiach - wyniki badania fokusowego ; 4. Życie studenckie - relacje wielokulturowe ; 5. Uwagi końcowe ; ZAGRANICZNI STUDENCI O SWOICH STUDENCKICH DOŚWIADCZENIACH: 1. Uwagi ogólne ; 2. Mocne strony studiowania w Lublinie ; 3. Słabe strony Lublina ; 4. Propozycje zmian ; 5. Uwagi końcowe ; MIESZKAŃCY LUBLINA O STUDENTACH ZAGRANICZNYCH: 1. Uwagi ogólne ; 2. Problemy i spostrzeżenia związane z obecnością studentów zagranicznych ; 3. Dobre strony obecności studentów zagranicznych ; 4. Zagrożenia wynikające z obecności studentów zagranicznych w Lublinie ; 5. Ogólny stosunek respondentów do obecności w Lublinie studentów zagranicznych ; 6. Czy miasto stara się o swoją markę?
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101533 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [201]-206., netogr. s. 206-207.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej