369192
Książka
W koszyku
KOBIETA A MEDIA: Wizerunek kobiety w reklamie ; Problemy współczesnych kobiet. Analiza wybranych kampanii społecznych ; Przełamywanie stereotypu pani domu w prasie poradnikowej dla kobiet na przykładzie miesięcznika "Świat Kobiety" ; Obraz kobiet we współczesnej prasie narodowej ; Wizerunek kobiety w tygodniku "Nie - dzienniku codziennym" w 2007 roku ; Szafiarki - blogerki, stylistki, celebrytki ; KOBIETA A POLITYKA: Nauczyciel, polityk, menadżer - studium wizerunku kobiety na polskim rynku politycznym ; Matka Polka czy businessman? Analiza wizerunku kobiet i mężczyzn podczas kampanii wyborczych ; Batalia o prawa wyborcze kobiet w Szwajcarii - casus kantonu Appenzell Innerrhoden ; Kobieta w przestrzeni medialnej i politycznej na Ukrainie ; Matka Narodu i Żelazna Dama. Kobieta w polityce Pakistanu na przykładzie Fatimy Jinnah i Benazir Bhutto ; KOBIETA A SPOECZEŃSTWO, RYNEK PRACY I ZDROWIE: Kobieta ciężarna i matka małego dziecka na rynku pracy w Polsce ; Tożsamość i role społeczne kobiet doświadczających przemocy ; Samotność i osamotnienie wśród kobiet pracujących w ochronie zdrowia ; Uwarunkowania satysfakcji pacjentek z zabiegów medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej ; SYLWETKI KOBIET: Filozofka, pisarka? Miejsce i rola Ayn Rand w przestrzeni publicznej ; Życie Gabrieli Balickiej (1867-1962) jako studium przypadku wkraczania kobiet do świata nauki i polityki ; Wybitna graficzka - niezwykła postać ; Silna w bezsilności - Janina Ochojska. Kobieta czynu o wielkim sercu.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-101379 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Pokłosie konferencji, która odbyła się 20 czerwca 2013 r. na Wydziale Politologii UMCS w Lublinie.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [337]-351.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. w jęz. ang. przy ref.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej