369253
Książka
W koszyku
(Media Początku XXI Wieku ; t. 20)
1. WYWIAD - JEDNA Z FORM GATUNKOWYCH W DZIENNIKARSTWIE: Wywiad - definicja pojęcia ; Wywiad jako komunikacja ; Wzorzec gatunkowy wywiadu dziennikarskiego ; Cechy wywiadu dziennikarskiego ; 2. DZIENNIKARZ I JEGO ROZMÓWCA: Autorzy wywiadu ; Dziennikarz - pytający gospodarz ; Interlokutor - kompetentny erudyta ; Walka o dominację w wywiadzie pomiędzy dziennikarzem i jego rozmówcą ; 3. PYTANIA I ODPOWIEDZI W WYWIADZIE: Struktura wywiadu ; Pytania - różne sposoby zadawania pytań ; Odpowiedzi - ważna reakcja rozmówcy ; Zakłócenia przebiegu interakcji ; i 4. WYWIAD W KONTEKŚCIE ZACHOWAŃ JEGO UCZESTNIKÓW: Subiektywizm świadomy vs. subiektywizm nieświadomy ; Grzeczność vs. Agresja ; Bliskość vs. dystans vs. ironia ; Współpraca vs. konkurencja ; 5. TWÓRCZE MYŚLENIE ľ POJĘCIE I KRYTERIA TWÓRCZOŚCI: Myślenie - charakterystyka procesu ; Historyczne ujęcie pojęcia twórczość ; Twórcze myślenie - przegląd stanowisk ; Wielopoziomowa charakterystyka dzieł twórczych ; Reprezentatywne cechy jednostek twórczych ; 6. ZAWÓD DZIENNIKARZ W KONTEKŚCIE DZIAŁALNOŚCI TWÓRCZEJ ; 7. WYWIAD TELEWIZYJNY JAKO PROCES TWÓRCZY: Specyfika wywiadu telewizyjnego ; Wywiad telewizyjny w świetle cech twórczych ; Formuła programu w kontekście nowości ; Przebieg rozmowy w wymiarze sensowności ; Uczestnicy wywiadu ; Cechy twórcze wywiadu - podsumowanie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101361 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 179-185. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej