369192
Książka
W koszyku
(Onepress)
Cz.I. KOMUNIKACJA WIZUALNA: 1. Podstawy infografiki: Czym jest infografika?, Teoria wizualizacji, Dlaczego infografiki sprawdzają się w biznesie? ; Cz. II. INFORMACJE BIZNESOWE: 2. Wizualizacja liczb i konceptów: Statystyki, Idee i koncepty, 3. Wizualizacja relacji i funkcji: Proces, Hierarchia, Relacje, 4. Wizualizacja: kto, kiedy i gdzie: Tożsamość, Chronologia, Geografia ; Cz. III. TWORZENIE INFOGRAFIK: 5. Przygotowania: Cel, Sztuka obserwacji, 6. Praca koncepcyjna: Zapisywanie pomysłów, Synteza, 7. Projektowanie infografik: Krytyka, Infografika - zrób to sam, Outsourcing, 8. Publikacja infografik: Badania grupy docelowej, Publikacja online, Publikacje offline ; Cz. IV. WARTOŚĆ BIZNESOWA: Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna: Zastosowanie infografik do budowania marki, Infografika w organizacji, 10. Zwrot z inwestycji: Pomiar wartości infografik, 11. Materiały infograficzne: Przewodnik po elementach graficznych, Narzędzia infograficzne, Inne źródła, Projektanci informacji, konsultanci i agencje.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100808 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej