369192
Czasopismo
W koszyku
CZŁOWIEK - CEL STRATEGICZNY: PRZYSPIESZENIE ROZWOJU KAPITAŁU INTELEKTUALNEGO I SPOŁECZNEGO POLAKÓW DZIĘKI WYKORZYSTANIU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH: Cel 1. Podniesienie poziomu motywacji, świadomości, wiedzy oraz umiejętności w zakresie wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych, Cel. 2. Podniesienie poziomu i dostępności edukacji (od przedszkola do uczelni wyższej) oraz upowszechnienie zasady nauki przez całe życie poprzez wykorzystanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych, Cel. 3. Dopasowanie oferty edukacyjnej do wymagań rynku pracy, którego istotnym elementem są technologie informacyjne i komunikacyjne, Cel. 4. Podniesienie poczucia bezpieczeństwa w społeczeństwie przez wykorzystanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych, Cel. 5. Zwiększenie aktywności społecznej, kulturalnej i politycznej Polaków poprzez wykorzystanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych, Cel. 6. Zwiększenie efektywnej ekonomicznie, bezpiecznej i zorientowanej na przyszłe potrzeby Polaków infrastruktury technologii informacyjnych i komunikacyjnych, niezbędnej do rozwoju polskiego społeczeństwa informacyjnego ; GOSPODARKA - CEL STRATEGICZNY: WZROST EFEKTYWNOŚCI, INNOWACYJNOŚCI I KONKURENCYJNOŚCI FIRM, A TYM SAMYM POLSKIEJ GOSPODARKI NA GLOBALNYM RYNKU ORAZ UŁATWIENIE KOMUNIKACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZY FIRMAMI DZIĘKI WYKORZYSTANIU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH: Cel. 1. Podniesienie zdolności tworzenia przez ośrodki naukowo-badawcze innowacyjnych rozwiązań wykorzystywanych przez podmioty gospodarcze, Cel. 2. Stworzenie warunków sprzyjających rozwojowi sektora technologii informacyjnych i komunikacyjnych oraz e-usług w Polsce, Cel. 3. Zwiększenie konkurencyjności i innowacyjności polskich przedsiębiorstw poprzez stworzenie warunków do pełniejszego wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych ; PAŃSTWO - CEL STRATEGICZNY: WZROST DOSTĘPNOŚCI I EFEKTYWNOŚCI USŁUG ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ PRZEZ WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH DO PRZEBUDOWY PROCESÓW WEWNĘTRZNYCH ADMINISTRACJI I SPOSOBU ŚWIADCZENIA USŁUG: Cel. 1. Udostępnienie szerokiego zakresu usług administracji publicznej świadczonych drogą elektroniczną, Cel. 2. Podniesienie efektywności administracji publicznej dzięki szerokiemu wykorzystaniu zestandaryzowanych i interoperacyjnych rozwiązań informatycznych, Cel. 3. Udostępnienie obywatelom oraz firmom i samorządom danych z rejestrów referencyjnych oraz innych informacji sektora publicznego, w celu ich wykorzystania na rzecz rozbudowy ofert treści i usług, Cel. 4. Wsparcie rozwoju usług o zasięgu paneuropejskim oraz wzajemnego uznawania rozwiązań i narzędzi teleinformatycznych ; STAN ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W WOJEWÓDZTWACH ; WYBRANE DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE ROZWÓJ SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W OBSZARACH CZŁOWIEK - GOSPODARKA - PAŃSTWO: Centrum Projektów Informatycznych - ePUAP niezbędny, Główny Urząd Statystyczny - Portal Geostatystyczny jako nowoczesne narzędzie do udostępniania wyników badań, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia - e-Zdrowie, Ministerstwo Sprawiedliwości, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Przestępczość komputerowa - opracowanie na podstawie informacji Komendy Głównej Policji, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. E-usługi w obszarach: Praca, Zabezpieczenie społeczne i Rodzina.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101302 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej