369113
Książka
W koszyku
Z doświadczeń nauczyciela polonisty. Od praktyki do teorii nauczania integrującego ; "Metodyka błądzenia" między integracją a interdyscyplinarnością ; Polonista - mistrz i celebryta w kulturze masowej ; Jak w zmienionych warunkach cywilizacyjnych rozumieć pojęcie integracji na lekcjach języka polskiego? ; Integracja literatury i muzyki na lekcjach języka polskiego w dobie reformy II etapu kształcenia ; Problemy integracji społeczeństwa w podręcznikach dla szkoły podstawowej ; Współczesne aspekty integracji kształcenia literackiego i kulturowego w gimnazjum ; Sztuka na lekcjach języka polskiego w gimnazjum (zarys problematyki) ; Czytanie jako integracja czy dezintegracja? Refleksje inspirowane udziałem studentów w praktykach metodycznych ; Integracja czy specjalizacja - o przygotowaniu do zawodu nauczyciela studentów polonistyki i historii ; Czytanie obrazu w edukacji polonistycznej na przykładzie wybranych tekstów romantycznych ; Tworzenie obrazów miłości w piosenkach Jonasza Kofty na podstawie utworów: äJej portretö i äNiedomówienieö ; Poetyckie i ikoniczne znaki róży Zbigniewa Herberta Integracja w szkole i jej efekty. Kilka uwag o interpretacjach wiersza Czesława Miłosza äDwórö ; Josepha Conrada lekcja światła i lekcja ciemności ; Figura międzypokoleniowego lęku w procesie doświadczania Historii - o äFotoamatorzeö Dariusza Jabłońskiego i äMiejscach nieparzystychö Elżbiety Janickiej.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100733/t.1 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej