369780
Książka
W koszyku
TEORETYCZNE ROBLEMY PROCESU OCENIANIA: Ustalenia terminologiczne ; Ocena jako działanie - struktury procesu oceniania ; Ocena jako wynik procesu oceniania - struktura wyrażeń oceniających ; Ocena jako komponent racjonalnego działania oraz jej funkcje ; Wywołanie procesu oceniania poprzez pytanie i polecenia ; Z BADAŃ NAD OCEANAMI: Badania nad ocenami moralnymi ; Badania nad ocenami estetycznymi ; Badania nad ocenami intelektualnymi ; Badania nad innymi rodzajami ocen ; ZARYS PROBLEMATYKI BADAŃ NAD PROCESEM OCENIANIA W KSZTAŁCENIU SZKOLNYM: Uzasadnienie potrzeby podejmowania badań nad ocenami ; Cele i przedmiot badań ; Metody i techniki badawcze ; OCENY I OCENIANIE UCZNIÓW KLAS V-VIII W ŚWIETLE BADAŃ WŁASNYCH: Cele i zadania języka polskiego i historii w zakresie kształcenia u uczniów umiejętności oceniania ; Przedmiot (treść) sądów wartościujących występujących w toku nauczania języka polskiego i historii w klasach V-VIII szkoły podstawowej ; Przygotowanie nauczycieli do wartościowania ; Wdrażanie uczniów do oceniania w toku nauczania języka polskiego i historii oraz jego efekty ; PODSUMOWANIE I WNIOSKI Z PRZEPROWADZONYCH BADAŃ.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-100770 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Badania przeprowadzono na terenie miasta Rzeszowa i woj. rzeszowskiego.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [179]-184.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej